barebarics helpcentrum

Najczęściej zadawane pytania
Zwroty i reklamacje

Zakupiony produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zakupionym towarem. Obecnie przyjmujemy zwroty z Unii Europejskiej, USA i Wielkiej Brytanii.

Zwrot towaru wraz z Odstąpieniem od umowy konieczna jest rejestracja online pod tym linkiem: klikając ten link.

Po spełnieniu warunków zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia nam towaru, przy użyciu tej samej metody płatności, jaką otrzymaliśmy od Ciebie. W przypadku płatności za pobraniem (obowiązuje tylko dla określonych krajów dostawy) konieczne jest podanie numeru IBAN w dokumencie internetowym „Odstąpienie od umowy”

Więcej informacji na temat zwrotu towarów znajdziesz w naszym Warunki handlowe .

Koszt przesyłki pocztowej w przypadku zwrotu towaru ponosi Kupujący, zgodnie z Ogólnymi warunkami handlowymi. O ile nie określono inaczej.

Aby szybko i sprawnie rozpatrzyć reklamację, kliknij ten link.

Prosimy o dołączenie wygenerowanego dokumentu PDF zwanego Formularzem Reklamacji  do reklamowanego towaru. Reklamowany towar można wysłać tylko wtedy, gdy będzie spełniał wymogi higieniczne. W przypadku, gdy w ramach reklamacji prześlesz towar nieodpowiedni pod względem higienicznym, mamy prawo odrzucić taką reklamację. Reklamowany towar wyślij do nas na adres:

Be Lenka s.r.o.

Industry Park - PCHZ

P.O. Hviezdoslava 42

010 01 Žilina

W ostatnim kroku rejestracji reklamacji masz możliwość skorzystania z darmowego odbioru DPD (dotyczy wybranych krajów).

❗ Do pudełka z reklamowanym towarem prosimy o dołączenie:

  1. Formularza reklamacyjnego, który został automatycznie wygenerowany po wprowadzeniu danych w procesie Reklamacji Towaru.

Na podstawie poprawności wprowadzonych danych i zgodności z warunkami reklamacji, Twoja reklamacja zostanie zarejestrowana.

Uwaga:

Kupujący ma obowiązek przekazać sprzedającemu reklamowany towar wraz ze wszystkimi jego elementami w stanie higienicznym umożliwiającym bezpieczne obchodzenie się z towarem przez inne osoby. W przeciwnym razie sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację towaru.

Reklamacja dotyczy wyłącznie towaru zakupionego za pośrednictwem naszego sklepu internetowego . W przypadku towaru zakupionego u naszych partnerów biznesowych lub w sklepach stacjonarnych,&nbs;prosimy o bezpośredni kontakt ze sprzedawcą lub sklepem, w którym dokonano zakupu.

Wszystkie zamówienia z krajów UE i Wielka Brytania złożone od 2.12.2025 do 31.12.2025 mogą zostać zwrócone do 15.1.2026.

Przeczytaj uważnie warunki dotyczące przedłużonego zwrotu produktów:

  • Zwracany produkt nie może nosić śladów zużycia ani uszkodzeń i musi zostać zwrócony czysty w oryginalnym stanie.
  • Wydłużony termin zwrotu dotyczy towarów zamawianych z krajów UE oraz Wielkiej Brytanii.
  • Koszty zwrotu towaru (opłaty pocztowe) ponosi kupujący.
  • Zwracany produkt należy dostarczyć pod wskazany adres nie później niż do 15.1.2026.
  • Towar musi zostać dostarczony pod adres do 15 stycznia 2026 r., nie wystarczy wysłanie w podanym terminie.

Wydłużony okres zwrotu stanowi wyjątek od Ogólnych warunków handlowych Be Lenka s.r.o.