Zwrot towaru

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od jego dostarczenia.

Prosimy o odesłanie produktów w oryginalnym stanie (nieuszkodzone, nienoszone, w oryginalnym opakowaniu). W przypadku uszkodzenia towaru kwota zwrotu może zostać odpowiednio pomniejszona.

 

Kto i gdzie może zwrócić zamówienie?

+ -

Jeśli zamówienie Ci nie odpowiada, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. Obecnie przyjmujemy zwroty z krajów Unii Europejskiej, USA i Wielkiej Brytanii. Z krajów poza UE, z wysp spoza UE oraz z obszarów bez VAT wobec UE nie przyjmujemy zwrotów.

Formularz odstąpienia od umowy dołącz do towaru wraz ze wszystkimi częściami i akcesoriami, które są również częścią opakowania produktu oraz dołączoną dokumentacją, taką jak instrukcja obsługi. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza Odstąpienia od umowy, możesz go napisać ręcznie, a Twój zwrot zostanie szybciej przetworzony.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

+ -

Zakładając, że spełnione są wszystkie warunki zwrotu towaru, możesz oczekiwać zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki. Jeśli za zamówienie zapłaciłeś przy odbiorze, w formularzu zwrotu towaru masz możliwość podania numeru swojego konta bankowego do zwrotu pieniędzy. W pozostałych przypadkach kwota zostanie zwrócona zgodnie z metodą płatności używaną przy składaniu zamówienia.

Nie zapomnij zwrócić towaru w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. W przypadku obchodzenia się z towarem w sposób wykraczający poza niezbędny do sprawdzenia jego właściwości i funkcjonalności, kwota zwrotu może zostać odpowiednio obniżona.

Więcej informacji o zwrocie towaru znajdziesz w naszych Ogólnych warunkach handlowych.

Kto ponosi koszty przesyłki przy zwrocie towaru?

+ -

Koszty przesyłki za zwracany towar ponosi kupujący zgodnie z aktualnymi warunkami zwrotów obowiązującymi w kraju, z którego towar jest odsyłany.

W przypadku krajów, w których można skorzystać z naszej usługi przesyłki zwrotnej, która zostanie odliczona od zwracanej kwoty, koszty wysyłki w tym przypadku zostaną potrącone z Twojego zwrotu.

Kraj Miejsce odbioru Odbiór przez kuriera
ATEUR 2,99EUR 3,99
CZCZK 79CZK 99
DEEUR 2,99EUR 3,99
ESEUR 2,99EUR 3,99
FREUR 3,99EUR 4,99
HUHUF 1 595HUF 1 995
ITEUR 3,99EUR 4,99
NLEUR 3,99EUR 4,99
PLPLN 9,00PLN 13,00
RORON 19,90RON 24,90
SESEK 49SEK 59
SIEUR 3,99EUR 4,99
SKEUR 1,99EUR 2,99

W przypadku, gdy wybrałeś wysyłkę kurierem, a ten nie pojawi się w ciągu 2 dni roboczych, natychmiast skontaktuj się z obsługą klienta.

Jakie dane kontaktowe mogę podać firmie kurierskiej, jeśli samodzielnie organizuję wysyłkę?

+ -

W razie potrzeby podania danych kontaktowych do odesłania zwrotu skorzystaj z adresu e-mail info@belenka.sk oraz numeru telefonu +421 905 223 066, które służą wyłącznie do celów firmy kurierskiej w celu doręczenia Twojego zwrotu.

Zwroty wysłane do paczkomatów i innych punktów odbioru ani wysyłki za pobraniem nie są przyjmowane.

Zwracamy uwagę, że za zwrot towaru odpowiada klient i w przypadku uszkodzenia lub utraty przesyłki należy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem. Zalecamy zachowanie potwierdzenia nadania oraz ewentualne ubezpieczenie paczki.

Paczki należy odesłać na adres:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina, Słowacja

W przypadku zamówień ze Stanów Zjednoczonych proszę wysłać paczkę na:

ITB Fulfillment
18139 Logistics Pkwy NE
Suite 100,
Covington, GA 30014,
USA

W przypadku zamówień z Wielkiej Brytanii proszę wysłać paczkę na:

ProCarrier, Attn: BeLenka Returns Dept
Thurrock Park Way,
Tilbury
RM18 7HD, UK

Czy można wymienić towar?

+ -

Jeśli jesteś zainteresowany wymianą towaru, najpierw odeślij go i złóż nowe zamówienie na naszej stronie internetowej na wybrany produkt.

Czy mogę zwrócić towar z e-sklepu w sklepie stacjonarnym?

+ -

Nasz e-sklep i sklepy Be Lenka nie są ze sobą powiązane. Towar kupiony online należy odesłać na adres w Żylinie podany w formularzu odstąpienia od umowy. Można go również dostarczyć osobiście w dni robocze w godzinach 6:30–15:00. Zwrot osobisty jest możliwy tylko z zarejestrowanym odstąpieniem od umowy w ustawowym terminie.

Jaki jest status mojego zwrotu?

+ -

Status zwrotu możesz sprawdzić na swoim koncie klienta albo na stronie Status zwrotu. Otrzymasz od nas e-mail w momencie przetworzenia odesłanego towaru oraz po zakończeniu odstąpienia od umowy, czyli wtedy, gdy zostaną Ci zwrócone pieniądze.