Zwrot towaru
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od jego dostarczenia.
Prosimy o odesłanie produktów w oryginalnym stanie (nieuszkodzone, nienoszone, w oryginalnym opakowaniu). W przypadku uszkodzenia towaru kwota zwrotu może zostać odpowiednio pomniejszona.
Kto i gdzie może zwrócić zamówienie?
+ -Jeśli zamówienie Ci nie odpowiada, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. Obecnie przyjmujemy zwroty z krajów Unii Europejskiej, USA i Wielkiej Brytanii. Z krajów poza UE, z wysp spoza UE oraz z obszarów bez VAT wobec UE nie przyjmujemy zwrotów.
Formularz odstąpienia od umowy dołącz do towaru wraz ze wszystkimi częściami i akcesoriami, które są również częścią opakowania produktu oraz dołączoną dokumentacją, taką jak instrukcja obsługi. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza Odstąpienia od umowy, możesz go napisać ręcznie, a Twój zwrot zostanie szybciej przetworzony.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
+ -Zakładając, że spełnione są wszystkie warunki zwrotu towaru, możesz oczekiwać zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki. Jeśli za zamówienie zapłaciłeś przy odbiorze, w formularzu zwrotu towaru masz możliwość podania numeru swojego konta bankowego do zwrotu pieniędzy. W pozostałych przypadkach kwota zostanie zwrócona zgodnie z metodą płatności używaną przy składaniu zamówienia.
Nie zapomnij zwrócić towaru w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. W przypadku obchodzenia się z towarem w sposób wykraczający poza niezbędny do sprawdzenia jego właściwości i funkcjonalności, kwota zwrotu może zostać odpowiednio obniżona.
Więcej informacji o zwrocie towaru znajdziesz w naszych Ogólnych warunkach handlowych.
Kto ponosi koszty przesyłki przy zwrocie towaru?
+ -Koszty przesyłki za zwracany towar ponosi kupujący zgodnie z aktualnymi warunkami zwrotów obowiązującymi w kraju, z którego towar jest odsyłany.
W przypadku krajów, w których można skorzystać z naszej usługi przesyłki zwrotnej, która zostanie odliczona od zwracanej kwoty, koszty wysyłki w tym przypadku zostaną potrącone z Twojego zwrotu.
Kraj | Miejsce odbioru | Odbiór przez kuriera |
---|---|---|
AT | EUR 2,99 | EUR 3,99 |
CZ | CZK 79 | CZK 99 |
DE | EUR 2,99 | EUR 3,99 |
ES | EUR 2,99 | EUR 3,99 |
FR | EUR 3,99 | EUR 4,99 |
HU | HUF 1 595 | HUF 1 995 |
IT | EUR 3,99 | EUR 4,99 |
NL | EUR 3,99 | EUR 4,99 |
PL | PLN 9,00 | PLN 13,00 |
RO | RON 19,90 | RON 24,90 |
SE | SEK 49 | SEK 59 |
SI | EUR 3,99 | EUR 4,99 |
SK | EUR 1,99 | EUR 2,99 |
W przypadku, gdy wybrałeś wysyłkę kurierem, a ten nie pojawi się w ciągu 2 dni roboczych, natychmiast skontaktuj się z obsługą klienta.
Jakie dane kontaktowe mogę podać firmie kurierskiej, jeśli samodzielnie organizuję wysyłkę?
+ -W razie potrzeby podania danych kontaktowych do odesłania zwrotu skorzystaj z adresu e-mail info@belenka.sk oraz numeru telefonu +421 905 223 066, które służą wyłącznie do celów firmy kurierskiej w celu doręczenia Twojego zwrotu.
Zwroty wysłane do paczkomatów i innych punktów odbioru ani wysyłki za pobraniem nie są przyjmowane.
Zwracamy uwagę, że za zwrot towaru odpowiada klient i w przypadku uszkodzenia lub utraty przesyłki należy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem. Zalecamy zachowanie potwierdzenia nadania oraz ewentualne ubezpieczenie paczki.
Paczki należy odesłać na adres:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina, Słowacja
W przypadku zamówień ze Stanów Zjednoczonych proszę wysłać paczkę na:
ITB Fulfillment
18139 Logistics Pkwy NE
Suite 100,
Covington, GA 30014,
USA
W przypadku zamówień z Wielkiej Brytanii proszę wysłać paczkę na:
ProCarrier, Attn: BeLenka Returns Dept
Thurrock Park Way,
Tilbury
RM18 7HD, UK
Czy można wymienić towar?
+ -Jeśli jesteś zainteresowany wymianą towaru, najpierw odeślij go i złóż nowe zamówienie na naszej stronie internetowej na wybrany produkt.
Czy mogę zwrócić towar z e-sklepu w sklepie stacjonarnym?
+ -Nasz e-sklep i sklepy Be Lenka nie są ze sobą powiązane. Towar kupiony online należy odesłać na adres w Żylinie podany w formularzu odstąpienia od umowy. Można go również dostarczyć osobiście w dni robocze w godzinach 6:30–15:00. Zwrot osobisty jest możliwy tylko z zarejestrowanym odstąpieniem od umowy w ustawowym terminie.
Jaki jest status mojego zwrotu?
+ -Status zwrotu możesz sprawdzić na swoim koncie klienta albo na stronie Status zwrotu. Otrzymasz od nas e-mail w momencie przetworzenia odesłanego towaru oraz po zakończeniu odstąpienia od umowy, czyli wtedy, gdy zostaną Ci zwrócone pieniądze.